HANDELSBETINGELSER
Betaling
Unique Clinique modtager betaling med forskellige betalingskort, herunder Visa/Dankort og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK (Danske kroner) og er inkl. moms. Unique Clinique bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Levering vil ske med anerkendt transportfirma (f.eks. PostNord, GLS eller andet firma). Der er fast leveringspris på 75 kroner. Købes der for over 500 kroner er der gratis levering. Alle varer pakkes forsvarligt. Dersom der er sket skade på varen ved modtagelse skal reklamation være os i hænde senest 24 timer efter modtagelsen. Unique Clinique er ikke ansvarlig for evt. skader under transport hvis disse ikke direkte kan henføres til mangelfuld emballage.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen. Unique Clinique dækker ikke returneringsomkostninger.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
UNIQUE CLINIQUE
Bredegade 33
4200 Slagelse
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@uniq-c.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Varen skal returneres i uåbnet stand for fuld refusion. Hvis varen returneres i åbnet eller på anden måde ændret tilstand vil refusionen afhænge af dette. Dette betyder, at der i visse tilfælde ikke kan ydes refusion.
Klagevejledning:
Ved evt. klage skal du først rette henvendelse til Unique Clinique for en afgørelse. Såfremt din klage afvise, kan du benytte dig af følgende klagemuligheder.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/. Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr. Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@uniq-c.dk.